fredag 10. juni 2011

På tide...

..med et lite livstegn kanskje?!?
Her har ting stått stille en stund! Eller dvs: Alt som har med huset å gjøre har stått stille. Ellers flyr jo dagene avsted! I dag har det vært mang-og-tyve-grader og sol fra skyfri himmel. I forrige uke var det ullklær og støvler... du snakker om..
Men jeg klager IKKE!!! Skulle bare ønske det kunne vært noe i mellom disse værendringene, slik at man fikk venne seg til sommervarmen gradvis ;)



Når det gjelder huset er det full fres f.o.m i dag!
Neste mandag må følgende være gjort: All skiferen må være tatt ned fra taket, pipa må være borte (fra tak til kjeller), en del av bordklediningen må være tatt ned og plattingen må fjernes.
Det siste har jeg fikset i dag :)
Deilig å jobbe ute i slikt et nydelig vær!! Får håpe de neste dagene blir like fine.




Gleder meg SÅÅÅ til vi er ferdig der nede! Neste sommer kan jeg nyte ved sjøen, akkurat slik som jeg har drømt om i lange tider :) 
Men først har vi mye jobb forran oss. Og det ser jeg også fram til!
Ser fram til å få satt drømmer og planer ut i virkeligheten og skape et hjem for ungene våre i mitt barndomshjem. Koselig å tenke på at også de skal få mange gode barndomsminner i det samme huset jeg har mine fra :)

Ha en flott helg!!
Klem Karina

3 kommentarer:

  1. Hurra!!!!!!!!!!!!

    Og jeg gleder meg til å komme på besøk her (hvis jeg er velkommen *ler*)

    Klemklem!

    SvarSlett
  2. Spennende prosjekt!
    Nå må jeg iallefall prøve å følge med litt her inne i bloggeland ;)
    Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt;)
    Lykke til og god pinse.
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fant link til bloggen din hos Godt isolert. Kjempemorsomt å finne flere nordlenninger! :-) Har lagt meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre, og ikke minst se hva som skal gjøres på det nydelige huset deres. Skal dere bygge ut?

    Ha en fortsatt fin kveld.

    *klem*

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.